Blog: 15 t/m 21 mei - actieve meivakantie

Zoveel mensen zoveel wensen 🙂 Bas, Assia, Joyce en Gerben kwamen bij ons genieten van een actieve mei-vakantie.

Voor Bas was het een last-minute besluit, getipt door Rinda, Assia vond ons op Book yoga, Joyce via de website en Gerben goede vriend van ons.

De 16e startten we met bezoek aan ardales. Waar assia, Mieke en Grietje de maanlandschap wandeling gingen doen en Assia zich zelf verbaasde met hoe fijn het wandelen bergopwaarts ook weer ging. Bas en Bert gingen trailend de andere kant op. Naderhand heerlijk gezwommen/afgekoeld  in meer van Ardales. Die Assia was er niet uit te krijgen!

Dag 2 gingen Mieke, Bert, asssia en de net aangekomen Joyce richting de Van Dam dam. Bas en ik gingen stuk trailen in siërra. Ik moest mijn meerdere herkennen maar samen echt genoten van de omgeving en na 27 km ook bij de van dam dam snel water ingedoken. Bas waagde nog spring van de dam zelfs!

De volgende dag gingen we met elkaar mtb’en en petje af Assia dat dit als eerste ervaring met mtb’en jou lukte!! Tijdens de lunch vonden Joyce en Bas elkaar met uitprobeernodus 😉 genieten wederom en de dag afsluiten bij altijd goede marrevillas in Ronda

Via ferrata - klettersteig - nietjes klimmen, als het beestje maar een naam heeft! Iig grote hoogte overwonnen!! En daarmee kwam actieve week voor Assia en Bas tot een einde.

Gerben, Mieke en Bert gingen de volgende dag de MTB’s regelen en ik en Joyce waagden een lange MTB dag. Hierbij kwamen we meer dieren: koeien, slangen en honden dan mensen tegen. Moesten we onderweg nog een hekje, steengroeve en gras veld bedwingen. Maar kwamen we met enorme glimlach, moe en voldaan weer thuis.

Joyce ging ook nog met Bert en gerben op pad. Hierbij werd het technisch afdalen goed geoefend Ennuh voor geen klim of afdaling in Nederland draait ze nu nog haar hand om 😉

Elke ochtend om 8 uur begonnen we btw met yoga voor sporters en combi van rekken en core oefeningen. Wat toch wel heel lekker begin van de dag weer is.

Bedankt lieve gasten voor jullie inbreng: zowel sportief als op ander vlak tijdens deze actieve meivakantie. Overwinningen zijn gemaakt en goede gesprekken zijn gevoerd.

Ook interesse in een actieve meivakantie? klik dan op onderstaande link

Outdoor sportvakantie

0 Commentaren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *